::ASSALAMUALAIKUM~PEACE BE UPON US :: AHLAN WASAHLAN:: SELAMAT DATANG

Saturday, February 27, 2010

~bukti CINTA kita..



Bismillahirahmanirahim..alunan selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad SAW.
saje melukis jap..hobi yg lame dtinggalkan..moga mesej nye sampai pada pembaca..




Apa bukti CINTA kita pada kekasih kita ni? ? inikah bukti kecintaan kita..?? apa kita tak sayang pada Rasulullah SAW?? apa kita tidak KASIH pada baginda ??

baginda  bermati-matian menegakkan Islam..sehingga saat kewafatan baginda..baginda masih memikirkan umatnya..kita pula bermati-matian melaksanakan konsert hiburan dll yg ditentang oleh Islam,..ade yg 'mati ' klu  tak gi konsert..sedangkan pkr2 tersebut me'mati' kan hati..me'mati'kan jiwa..

fikirkan..siapa yg beri kita syafaat diakhirat kelak?? jangan sampai Rasulullah SAW tak mengaku kita sebagai umatnya..

3 comments:

mawaddah said...

itulah yg selalu berlaku..penghayatan nye cume sekejap..selagi ade konsert2 hiburan yg ntah ape2 tu..selagi tu t'lalai..

Anonymous said...

macam kolej aku jerk
igt kata2 utz jgn guna pentas n mike yg sama hehe...gne jgk x sedar2(KIY)

hazyra said...

ya fizah..kdg2 ada yg tak mghayati pn..smbut maulidurasul krn budaya..
to ano,bukn kiy jer..kolej sye pn sme je..tapi xsure diorg gne mike yg same ke tak..