::ASSALAMUALAIKUM~PEACE BE UPON US :: AHLAN WASAHLAN:: SELAMAT DATANG

Thursday, September 23, 2010

~buat insan yang ku sayangi~



Ya allah, peliharalah insan yang kusayangi
Jangan biar dia terus hanyut
Jangan biar dia terus leka dgn arus dunia
Sungguh aku sayangi dia..
Muslimah itu suatu masa dulu, sungguh aku kagumi..harini, aku sentiasa menangisi akan tingkahnya
Kenapa apa sahaja yg aku katakan tidak terkesan langsung dihatinya , malah dibiarkan kalimah2 ku laju melepasi pendengarannya,apa dia tidak kisah melihat kasih sayangku, apa dia tidak punya hati merasa apa yg kurasa..?? apa dia bisu untuk menyatakan sesuatu yg bisa membuat tangisku berhenti??
Aduhai, tawar sungguh hati ni dengan tingkahnya..andai diturutkan, mahu sahaja aku berputus asa..namun cinta ini mengatasi segala rasa..
Ya allah..
Bisakah yang buta itu melihat ?
Bisakah yg tuli itu mendengar ?
Bisakah yg bisu itu berkata-kata ??
Ya allah, tuhan yg membolakbalikkan hati..jangan kau palingkan hatinya setelah kau berikannya hidayah..amin~~
 ~semoga dia kembali seperti dahulu, kerna aku sangat merindui dia yg dulu..sungguh aku tidak sanggup kehilangannya~

No comments: