::ASSALAMUALAIKUM~PEACE BE UPON US :: AHLAN WASAHLAN:: SELAMAT DATANG

Tuesday, June 17, 2008

Anak incredible hulk dirumahku..(part 2)


Baiklah saye sambung lagi cite nih
Malam tu..ktowg terus turun bawah cite kat mama and abah..
Mmg bende tu main kacang ijau tu..
Conpem..sbb takde sape pon penah naik bilik
Slps kitorg letak kcg ijau tu..
Jadik..mmg cuak abis la..
Ktorg sume takut nak tido bilik ..so tido la kat ruang tamu..

Then ade satu malam ni..
Abah soh bangah ngaji kat bilik yg tertumpah kacg ijau tu
Bangah pon ngaji la..mase tgh khusyuk mengaji..tibe2
Sebijik kacang ijau telah terpelanting ke tingkap(si hijau ni main baling2 pulak)maybe dye teringin nak main batu seremban kot.. pastu terkene kepale bangah yg tengah mengaji..

Make lari lintang pukangla abangku..
dye lari ke bilik plg dekat..iaitu blik mama abah
Abah tgh tido sensorang..
Sesampainye bangah disitu..dye terus memeluk kaki abah
Abah kerane terlampo bengang kerane tidornye terganggu
Terus menerajang bangah..sehingge terpelanting..dahsyat2
Mmg menakutkan..

Slps tu..sye langsung da tak ingat ape jadik..
Yg pasti..tak lame pastu..bende ijau tu..mcm da tade..
Tak tau die gi mane..maybe balik ke kg halaman
Jmpe sedare mare yg telah lame ditinggalkan..

Jap..rse nak smbong lain kali la..
asal ade bunyik2 pelik nih??
Da la tgh menaip kat bilik dimane tmpat kjadian berlaku..
Serius… rase seram semacam je nih..
tetibe blu rome meremang..
alamak da tepat kol 12..
post yg ni dlu la..
rse tak sedap atii je..


4 comments:

kahfi8 said...

kate post kul 12 tapi kat bawah tulis 9.03 am..

hazyra said...

okeh..da btuikan dah
time settings silap..
sye budak bru blaja
klo salah tolong tunjkkn..

kahfi8 said...

takpe.. just menegur.. ada masa kita susah, ada masa kita senang.. ada masa kita betul, ada masa kita perlu diperbetulkan..

caesalpinia said...

benda ijau apa plak ni??